Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı’nın milli oyuncusu Yiğit Arslan, siyah-beyazlılara yayımladığı mesajla vedasını duyurdu. Beşiktaş formasıyla uzun süredir devam eden yolculuğa nokta koyan Arslan, kulüpte yaşadıklarının hayalinin de ötesine geçtiğini söyledi.
Haziran 2023’te Beşiktaş’a katılan Yiğit Arslan, üç sezon boyunca takımda mücadele etti. Veda mesajında hem yaşadığı sevinç ve hüzünleri hem de kulüple kurduğu bağı öne çıkaran oyuncu, duygularını “başım dik, gözlerim dolu” sözleriyle paylaştı.
“Aklımda hep bir gurur var”
Yiğit Arslan, uzun zaman sonra kendini ifade etmeyi zorlaştıran duygularını anlatarak mesajına başladı. 3 yıl önce kulübün kapısından içeri girdiğinde bu kadar hikaye yazılacağını düşünmediğini belirten Arslan, “Hepimiz çok hırslı ve açtık ancak yaşadıklarım hayallerimin de ötesinde oldu” dedi.
Arslan, yaşanan sevinçlerin kadar üzüntülerin de kulübün içinde ayrı bir yer tuttuğunu dile getirdi. Kupaların kıyısından dönmenin ve beklentileri aşmanın, ancak başarıları kupayla taçlandıramamanın içindeki “ukde” olarak kalacağını ifade etti.
Dönüp geriye baktığında Beşiktaş için elinden geleni yaptığını görmenin kendisine tarif edilemez bir gurur verdiğini söyleyen milli oyuncu, “böylesine büyük bir kulübün kaptanlığını yapmak, hayatım boyunca unutamayacağım bir gurur olacak” ifadelerini kullandı.
“Sevgiyle büyüyen bir aile”
Beşiktaş’tan ayrılmanın çok zor olduğunu vurgulayan Yiğit Arslan, kulüpte edindiği bağları özellikle hatırlattı. Arslan, “Bu kulüpte kardeşler, abiler ve dostlar edindim; taraftarlarımızla güçlü bir bağ kurdum” diyerek Beşiktaş ailesinin kendisi için sadece bir formadan ibaret olmadığını aktardı.
Mesajında duygularını paylaşan milli basketbolcu, vedanın ardından herkesin hakkını helal etmesi gerektiğini de söyledi. Arslan, “Allah'a çok şükür, bugün bunları başım dik, gözlerim dolu ve içim rahat bir şekilde yazıyorum” ifadeleriyle sözlerini tamamladı.
Oyuncu ayrıca Beşiktaş’taki emek zincirine tek tek teşekkür etti. Üç yıl boyunca kendisine destek olan başta yöneticimiz Özkan Arseven ile genel menajerimiz Nedim Yücel’e; ofiste çalışan ekibe; hocası Dusan Alimpijevic ve değerli teknik ekibe; son final serisinde sakat olmasına rağmen desteğini sürdüren sağlık ekibine ve emekçi malzeme ekibine teşekkürlerini iletti.
Yiğit Arslan, ayrılırken takımın büyüdüğünü ve herkesle birlikte “kocaman bir aile” olarak vedalaştığını belirterek son olarak “Tüm Beşiktaş ailesi, hakkınızı helal edin. Sevgi ve saygılarımla” dedi.